30. 6. 2012

Insanity - C'mon YO!

Nemůžu. Jsem mrtvá. Moje plíce se snaží dostat ven z mýho těla. Potim se jako prase a ke všem těm vyskákanejm postavám přede mnou na monitoru notebooku, které dokonale a přesně následují všechny instrukce mám hodně daleko. Skáču, dělám jumping jacky, power squaty, dokonce i kliky, kterých jsem ve svém dosavadním životě udělala dohromady tak pět, pak padnu obličejem na zem, klepou se mi ruce a je mi špatně od žaludku. Pak, po čtyřiceti minutách horoucího pekla, potu v očích a pokusech dát dohromady veškerou zmírající vůli pokračovat všechno skončí a já se ocitnu v extázi.
Insanity workout vedené Shaunem T. je ta nejstrašnější, nejbolestivější a nejšílenější věc, co jsem kdy byla schopná se svým tělem provést. Jakožto kavárenský povaleč, jehož povalečství je pravidelně přerušováno delšími i kratšími záchvaty pokusů o sport, jsem narazila už u prvního videa. Tzv. fit test, jak je z názvu zřejmé, má za úkol prověřit vaše schopnosti. Máte ho opakovat každé dva týdny. Když jsem ho dokončila, málem mi vyletělo srdce z hrudi. Den poté, když začalo "opravdové cvičení", jsem nevěřila, že může být ještě něco horšího. Ale víte co? Pořád jsem tady. Už pátý den téhle totální INSANITY. Můj milý Shaun T. moc dobře věděl o čem mluví, když vybíral pro tuhle sérii název. Když Shaun řekne, že to bude intenzivní, tak je to INTENZIVNÍ, když řekne, že to bude sebevražda, tak je to SEBEVRAŽDA, když řekne, že to bude insane....
Zrovna před chcílí jsem si nechala nesnesitelně nakopat zadek Pure cardio workoutem a ještě teď, půl hodiny poté jsem neschopná pohybu. A strašně mě to baví. Tímto děkuju Šárce, která mi Insanity ukázala. Zejtra je v plánu Plyometric cardio cirquit. No nezní to roztomile? Mě přijde že jo. Takže, slovy samotného Shauna T, zejtra se na to vrhnu a nezbyde mi zase nic jinýho než skousnout zuby a "DIG DEEPER"









True story, bro

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.